wtorek, 28 listopada 2017

Wciąż Cię kocham

Cześć!
Dzisiejszy post niewątpliwie i w całości jest inspirowany Francją, a nawet konkretniej Paryżem.
Miasto zakochanych, miasto jednej z najsłynniejszych budowli na świecie, miasto pełne elegancji i tajemniczości, temat Francji w podróżach małych i dużych padł na wyzwaniu w art-piaskownicy i na to wyzwanie postanowiłam zrobić kartkę.


To moje pierwsze dzieła w formie kartek i muszę przyznać, że są wciągające, mimo, że przez długi czas broniłam się przed ich robieniem. No i proszę, siedzę i się uczę je robić i nawet całkiem mi się to podoba 😄 Jak to się mówi(i chyba nie bez powodu) - kobieta zmienną jest.
Dzisiejszą kartkę utrzymałam w moich ulubionych brązach, jej głównymi elementami jest tag z wieżą Eiffla i tekturka przytulającej się pary na moście. Dodałam koronkę(w końcu Paryż to stolica
mody) i napis, który przetłumaczony znaczy "Wciąż Cię kocham". Romantycznie i delikatnie, to było moim zamiarem i mam nadzieję, że mi się udało.


A ponieważ temat wyzwania był tak inspirujący to stworzyłam jeszcze bransoletkę w eleganckim stylu w brązach ze szkła weneckiego.



Wyzwanie trwa jeszcze do 06.12 więc jeśli macie ochotę dołączyć to klikajcie tutaj.
A poniżej banerek zabawy na którą zgłaszam moją karteczkę.


Pozdrawiam cieplutko :*

13 komentarzy:

  1. Wszystko śliczne i kartka i bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kartka jest przepiękna! Chętnie bym takie cudo powiesiła w ramce nad biurkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy komplecik. Bransoletka piekna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Romantyczny Paryż :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny początek kartkowania, zobaczysz - ta technika pochłania całkowicie ;) Bardzo mi się podoba ten kawowy odcień koralików. Pozdrawiam! Angi/DT Art - Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartkowanie daje olbrzymie możliwości twórcze, mam nadzieję że nie będziesz się im opierać, bo Twoje pierwsze próby wyszły całkiem fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń