czwartek, 16 listopada 2017

Kartek początki i zawieszki na choinkę

Cześć!
Już za nieco ponad miesiąc święta, więc najwyższy czas na produkcję prezentów, ozdób itp.
Kartek nie robiłam właściwie nigdy, zaledwie jako dziecko coś tam się tworzyło. W dorosłym rękodzielniczym fachu, moja jedyna kartka powstała na wymiankę i możecie zobaczyć ją w tym poście z zeszłego roku.


Ponieważ na Craft Party nakupowałam całej masy papierków do robienia kartek(po prostu nie mogłam przejść obok i nic nie kupić), to musiałam je jakoś wykorzystać. No i zabrałam się za robienie kartek...
...ale chyba nie jestem do tego stworzona, patrzę na te piękne, duże arkusze papierów, i żal mi je pociąć na mniejsze kawałki.😄
Dzisiaj pokażę Wam trzy moje kartki i ozdoby na choinkę, ponieważ są to moje początki w kartkowaniu, to jeśli macie jakieś rady, to wysłucham Was bardzo uważnie. Faktem jest, że wolę
raczej prostotę, więc moje kartki też nie są, i zapewne nigdy nie będą bardzo rozbudowane.


Powyżej kartka z tagiem i napisem Merry Christmas.
Poniżej pierwsza kartka za jaką się zabrałam, oparta silnie na inspiracji z pinterest, zauroczyła mnie niesamowicie, więc aby się wdrożyć w robienie kartek zrobiłam swoją wersję. Na czarnej bazie nalepiłam ruchome oczka, a do jednych dorobiłam czerwony nosek z pomponika, od siebie dodałam napis klejem "wesołych świąt" i wysypałam go małymi cekinami z brokatem. Niestety nie mogę znaleźć autora oryginału ale będę szukać.



No i ostatnia na dzisiaj kartka z pingwinkiem 😄




Jakiś czas temu kupując w Pasarcie zamówiłam bazy drewniane do kolczyków, postanowiłam z nich zrobić ozdoby/zawieszki na choinkę. Dodałam trochę brokatu i wstążkę i myślę, że się nada do powieszenia.



Na dziś to tyle, uciekam bo aż mnie zmroziło od tej zimowej aury 😄
Pozdrawiam cieplutko :*

3 komentarze: