wtorek, 21 listopada 2017

Kryształki i błysk

Cześć!

Święta i sylwester coraz bliżej, więc i biżuteria tworzy się coraz bardziej odświętna. Moje drugie podejście do biżuterii z siatki zaowocowało naszyjnikiem w niebieskim kolorze. Jeśli pamiętacie to pierwsza była bransoletka w czerwono - czarnym kolorze, którą możecie zobaczyć o tu.


Przy tamtej użyłam drobniutkich kryształków i wyszło wspaniale, w międzyczasie jednak natknęłam się na znacznie większe kryształki ale tak mi się spodobały, że musiałam je kupić. Na szczęście idealnie pasują do nieco większej niebieskiej siateczki, którą miałam. Tak powstał naszyjnik w
niebiesko srebrnym kolorze, prosty, sięgający do obojczyka, ale niesamowicie wręcz błyszczący.




Na zdjęciach niestety tego blasku nie widać, a szkoda. W międzyczasie powstaje jeszcze bransoletka do kompletu i osobny komplet w czerwonym kolorze, ale czekają one jeszcze na zdjęcia.
Na dzisiaj to tyle, trzymajcie się ciepło :*


2 komentarze: