wtorek, 14 czerwca 2016

Bransoletka na łańcuszku

Cześć!
Dzisiaj będzie o bransoletce i owocach czyli o cyklicznych kolorkach u Danutki.

W zeszłym miesiącu rady nie dałam ale w prace innych zaglądałam. Powstały naprawdę cudeńka :) Po prostu marchewkowy to zupełnie nie mój kolor a nie chciałam robić niczego na siłę co potem i tak by leżało.

Za to w tym miesiącu wybrany został przepyszny kolorek - jagodowy.


Nie mogłam się oprzeć i szybciutko szukałam koraliczków aż trafiłam na resztkę frozen w idealnym odcieniu borówek. Niestety było ich za mało na coś konkretnego to też pogmerałam jeszcze trochę i
znalazłam koraliki w kolorze pistacji.
Danutka pozwoliła połączyć jagodowy z pistacjowym więc jest super :)


Powstała taka bransoletka, w sam raz na lato. Uwielbiam je nosić bo świetnie wyglądają, zresztą lubię się bawić zwisającymi koralikami, jest to bardzo odprężające :)

Dodałam małe srebrne kuleczki i przekładki żeby trochę ożywić te koraliki no i wyglądają teraz trochę jak bombki na choinkę.
No cóż, będę miała bransoletkę również na święta :)


Borówki kocham miłością bezgraniczną, zwłaszcza po dodaniu do jogurtu naturalnego - mniam.
Co do samego kolorku lubię i noszę, i mam ubrań w tym kolorze nawet sporo, biżuterii zresztą też.


Danutko pytasz z jakim innym kolorkiem bym połączyła jagodowy, sprawa nie jest prosta :)
Według mnie świetnie wygląda z niewielkim dodatkiem pomarańczu, z kolorem fioletowym też wygląda fantastycznie. I myślę, że to głównie z nimi bym jagodowy łączyła.



To na tyle, do zobaczenia później :*

30 komentarzy:

  1. Bardzo smakowita ta jagódkowa bransoletka. Wygląda jak gałązka z jagodami w różnym stadium dojrzałości. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka i kolorami utrafiłaś w punkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna! Te koraliki wyglądają wspaniale, jak prześwietlone nikłym płomykiem od środka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta bransoletka jest świetna i taka bardzo w moich klimatach :)
    muszę tylko trochę się odrobić i taką ślicznotkę sobie zmajstrować:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda kobieta powinna mieć coś takiego :)
      Pozdrawiam również

      Usuń
  5. Jagódki, jak malowanie na łańcuszek wzięłaś. Bransoletka świetna, taka dyndająca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby trochę inna ,ale za to jaka fajna. Frozenki uwielbiam ,mają w sobie coś te koraliki.U Ciebie wyszły prawdziwe jagódki ,jaky zerwane prosto z krzaczka.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do dalszej zabawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, frozenki mają to "coś" :) Dziękuję, na pewno będę brała udział dalej :)

      Usuń
  7. fajna :) te koraliki jak tak wiszą kojarzą mi się z bombkami na choinke ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna bransoletka :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna :) Faktycznie jakbyś powiesiła jagódki na łańcuszku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwe jagódki <3 Ślicznie zrobiłaś :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę,że tym razem bransoletki obrodziły,ale mnie to się podoba,bo je lubię.Toja jest śliczna,bardzo delikatna

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś jest w tych "bombkowych" jagódkach :) Śliczna bransoletka, taka subtelna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna:) ja też lubię bransoletki, w których się coś dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletka jest cudowna-bardzo ciekawa:),a kolorki po prostu urzekające:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolorki jak zawsze zawdzięczamy Danutce :)

      Usuń
  16. Frozenki cudne, z resztą jak cała bransoletka, masz talent :*

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię takie dyndadełka :-)
    mogą byc i zamrożone...;-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna! To świetny zestaw kolorystyczny. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ smakowita bransoletka ci wyszła samo patrzenie na nią mnie odpręża :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo elegancka bransoletka! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń