środa, 22 czerwca 2016

Bransoletka do kompletu i opinia o sklepie

Cześć!

Przedwczoraj obiecałam na fb, że pokarzę moje nowe cuda i zdjęcia + recenzję wygranej w wyzwaniu kreatywnego kufra. Więc na dziś nowa bransoletka, którą ostatnio zrobiłam.


Jest ona częścią dużego zestawu, który powoli tworzę dla siebie. Co jakiś czas dodaję następną
bransoletkę i tal wyszło mi ich już całkiem sporo. :)
Tym razem czarne koraliki + zawieszka skrzydło.


Niżej moje wszystkie bransoletki z zestawu a powoli szykuję kolejne.


                   ##############################################################

Może część z Was wie, że dostałam wyróżnienie w wyzwaniu Kreatywnego kufra.
A jeśli nie to już wiecie :)


Spodobała się moja bransoletka ta z banerka powyżej, więcej jej zdjęć i zdjęcie z inspiracji znajdziecie TUTAJ.
Wygrałam bon do sklepu z koralikami i biżuterią Magraf. Oto co sobie wybrałam:


Kupiłam trochę drutu pamięciowego, na który czaiłam się od jakiegoś czasu, zawieszkę "robaczka", który mnie po prostu zauroczył :)


Z zawieszek to właściwie tylko on mi się spodobał, no i jeszcze trochę większe serce, które już wykorzystałam przy naszyjniku.

Poza tym trochę rzemienia i wstążki, kółeczka "sprężynki", bazę pod kolczyki, metalowy "grzebień" do włosów, jakieś koraliki i jeszcze kilka innych rzeczy.

Co do samego sklepu nie jest zły choć przynajmniej jak dla mnie nie mają zbyt dużego wyboru.
Kamieni naturalnych mają zaledwie kilka sztuk, co jest dla mnie sporym minusem, za to mają dość ładny wybór koralików drewnianych.
Myślę, że kto co lubi, dla mnie wybór był tam dosyć ograniczony aczkolwiek możliwe, że jeszcze kiedyś zrobię tam zakupy, cenowo nie jest źle.

Na dziś to wszystko.
Pozdrawiam cieplutko :*

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba i śliczna zawieszka, poza tym lubię w bransoletkach jak im coś wisi, super aaaaa i ten robaczek też fajowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię jak coś tam wisi :) Dzięki za miłe słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń