wtorek, 1 listopada 2022

Kobieca kartka ze ścinków

    Ścinków, paseczków, fragmentów elementów do wycięcia mam naprawdę duże ilości i przestają mi się już powoli mieścić w kartonach do nich przeznaczonych. Na szczęście ostatnio natchnęło mnie do pracy wyzwanie w art-piaskownica, w którym trzeba wykonać kartkę ze ścinków.

                                        

 Tak więc ruszyłam swoje zapasy, wybrałam kawałki pasujące do siebie kolorystycznie i zaczęłam pracę. Cała kartka z wyjątkiem samej bazy i odrobiny gazy została wykonana ze ścinków, napis gdzieś ostatni zapodziany także się znalazł, stworzyłam tło, wykorzystałam kawałki elementów do wycinania - zazwyczaj zostają mi połówki kwiatków czy jakichś ramek, z większych białych ścinków wycięłam

listki i element na środek, zrobiłam różyczkę z papieru, a z paseczków "banerki". I tak oto prezentuje się moja dzisiejsza kartka, którą zgłaszam na wyzwanie.


Tutaj mały fragment mojej kolekcji ścinków, wybierałam te pasujące kolorystycznie do mojej obecnej wizji. 


No i na koniec banerek zabawy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz