poniedziałek, 31 października 2022

Jesienne widoczki i leśny banerek

 O rety, trochę tu zarosło pajęczynkami, ale w końcu mamy dzisiaj Halloween, więc wystrój pasuje :) 

Troszkę jednak tych pajęczyn wymiotę, żeby wpuścić do nas nieco pięknych jesiennych kolorków. 
Nie wiem jak u Was ale o ile wrzesień pogodą nie zachwycał tak październik nadrabia u nas ciepełkiem i pięknymi kolorkami, nie można nie skorzystać dlatego też jak tylko mogę uciekam do parku czy lasu pooddychać świeżym powietrzem. No i jak już w tym lesie jestem to koniecznie muszę zrobić kilka zdjęć, te widoczki same się proszą, a że w art-piaskownica trwa wyzwanie fotograficzne właśnie na temat jesieni .... 


Koniecznie musiałam i ja coś wrzucić, zdradzę że nie będzie to jedyne zdjęcie pięknej jesieni, którym się podzielę. Na zabawę, którą znajdziecie pod tym linkiem, tym razem zgłaszam zdjęcie, które znajduje się powyżej, z piękną naturalną zakładką ;) To moja ulubiona jesienna ścieżka w lesie, kolory są tak żywe, że dają po oczach, sam pomarańcz, brąz i czerwień.


A przy okazji pochwalę się jedną z ostatnich wykonanych przeze mnie prac czyli leśnym banerkiem.




A tutaj banerek jesiennej FotoGry:



4 komentarze:

  1. U mnie też październik był piękny ale zwróciłam dzisiaj uwagę, że już wiele liśpi opadło...

    Zrobiłaś cudny banerek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kapelusza wzięte1 listopada 2022 20:30

      To prawda, liści na samych drzewach szybciutko ubywa.
      Dziękuję Ci bardzo :*

      Usuń
  2. Rewelacyjne to zdjęcie książki z jesienią w tle. Śliczny leśny banerek,

    OdpowiedzUsuń