sobota, 5 listopada 2022

Kartka okolicznościowa z resztek papierów

 Hej, hej! 

Wkręciłam się w wykorzystywanie ścinków i powstały kolejne kartki, tym razem z kolekcji Dream Garden od Scrap Boys zostały mi takie nieco grubsze paseczki i kilka takich totalnie cieniutkich, znalazł się też jakiś zapomniany motylek, który o mało co nie wylądował w koszu.


Poniewierała mi się też jakaś rameczka, postanowiłam ją więc też wykorzystać. Z tych totalnie cieniutkich paseczków zrobiłam takie zawijaski jak widać na zdjęciu poniżej. Z tych grubszych stworzyłam tło kartki i tło w rameczce oraz kwiatki. Dodałam napis i sznureczek, i kartka gotowa.
Zgłaszam ją na zabawę w Art-piaskownicy, której tematem jest kartka ze ścinków.



Tutaj takie poglądowe zdjęcie moich ścinków, wykorzystałam je też w następnej kartce.


Powstała jeszcze taka kartka, 3 kawałki użyłam jako tło, wycięłam małe sześciokąty żeby dodać warstwy, a na koniec dodałam ozdoby.


Banerek zabawy:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz