poniedziałek, 19 października 2020

Kartki wymiankowe - koniki i hipopotamki

Cześć!
Dzisiaj wrzucam zdjęcia karteczek w zabawie u Lidki.


W sierpniu na karteczkach miały znaleźć się konie, powyżej moja karteczka która pogalopowała do Ewy, poniżej karteczka która trafiła do mnie od naszej Lidki, urzekająca karteczka a konik prześliczny. Jako że mam zaległości to wrzucam także hipcie, które były na karteczkach we wrześniu. 



Oto hipopotamek ode mnie dla Marzenki.


I taki piękny roztańczony motylek miał trafić w moje progi od Ani ale najwyraźniej postanowił potańczyć gdzieś w zakamarkach poczty polskiej, kto wie może grali lepsze utwory, bo nadal nie dotarł do mnie. Zdjęcie pozwoliłam sobie pożyczyć ;) 



Na dzisiaj to tyle, trzymajcie się ciepło :* 
 

8 komentarzy:

  1. Kamilko bardzo dziękuję za wesolutkiego hipcia.
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo :) Cieszę się że dotarł bez problemu ;)

      Usuń
  2. Super karteczki.:) Pozdrawiam Kamilko i życzę, by hipek znalazł drogę do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także mam taką nadzieję. Moje drzwi i skrzynka będzie otwarta ;) Również pozdrawiam :*

      Usuń
  3. wszystkie karteczki przeurocze! to była bardzo miła wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Uwielbiam te nasze wymianki karteczkowe :)

      Usuń