sobota, 31 października 2020

Albumik zimowy - mały

 Cześć!

Dzisiaj nieco wyłamię się z kolejnością moich tworków ale chciałam zdążyć na wyzwanie, które trwa do dzisiaj. 


Oto mój najnowszy albumik w wersji mini, wykonany z papierów Studio Forty - Nordica, które wygrałam w zabawie na Ogólnopolskie Craft Party. Jeszcze się nie chwaliłam ale będzie post z moją wygraną pracą i nagrodą jaką otrzymałam. Papierki w tym albumie to właściwie resztki, które mi zostały po zrobieniu innego albumu i kartki, którymi też będę się chwalić później. 
Aby zabezpieczyć albumik tym razem postanowiłam wykorzystać folię, która stanowi pierwszą okładkę, zawiązywany na koronkę album jest dość prosty w formie, nie ma żadnych klapeczek czy wodospadów, starałam się jednak żeby nie był nudny. 


Album ma wymiary 9,5 x 9,5cm, okładka z folii ma 10 x 10 cm - wymiary te były podyktowane wyzwaniem w Art Piaskownicy - Mini album, na które zgłaszam moją pracę. 


No i oto pierwsza strona, dwie mini rameczki z matami, na dole naklejka również z kolekcji, po prawej prosta strona ozdobiona tylko stempelkiem.


Druga strona od lewej to większa rameczka na zdjęcie, po prawej kieszonka z dwiema matami na zdjęcia lub zapiski.


Trzecia strona od lewej ma boczną kieszonkę, po prawej bellyband z kolejnymi matami i kartą z kolekcji.



Kolejna strana z lewej ozdobiona tylko stemplem, z prawej duża ramka. 


Tak wygląda po wyjęciu.


I ostatnia strona, z lewej miejsce na wklejenie zdjęcia, z prawej mała ramka.


No i prosty tył albumu.


Tutaj banerek zabawy: 


Na dziś to tyle, trzymajcie się ciepło :* 

4 komentarze:

  1. Piękny maluch! I jak ładnie dopracowany :). Powodzenia Kamilko w zabawie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowny ! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy zimowy albumik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń