czwartek, 8 października 2020

Album dziecięcy - gigant :)

 Cześć!

Nadrobić zaległości muszę sporo, zacznę więc od najdawniejszej pracy, której zrobienie zajęło mi naprawdę dużo czasu czyli od albumu dziecięcego. 

Album ten był prezentem na Baby Shower mojej przyjaciółki i jest to album na pierwszy roczek życia dziewczynki, która niebawem ma przyjść na świat. Album jest olbrzymi, jego okładka ma 30 x 30cm, a grzbiet 9,5 cm, w środku znajduje się 5 kart umocowanych metodą hidden hinge, stworzony został z dwóch kolekcji, P13 - Baby Joy i Lemoncraft - Yesterday. Starałam się utrzymać go głównie w kolorystyce beżu, różu i turkusu, album zmieści w sobie ponad 100 zdjęć formatu 10 x 15cm. 



Dlaczego zrobiłam takiego kolosa? Jakoś wpadłam na pomysł, że będzie to fajnie wyglądać, wiecie jak w filmach siadają dziadkowie z wnukami i przeglądają takie wielkie albumy :)

Jeszcze zanim zabrałam się za robotę zaczęłam mieć wątpliwości, ale kochana mama przyszła mi z pomocą i powiedziała, że mam potraktować to jak wyzwanie - stworzenie takiego albumu. I

wyzwaniem to on był, opierał się jak mógł i musiałam z nim trochę powalczyć, co trwało i trwało, a potem jeszcze trwało. Nie mogę jednak powiedzieć, z efektu ostatecznie jestem zadowolona, a i przyszłej mamie się spodobał czyli to co najważniejsze. 














Ponieważ album był tak duży postanowiłam nagrać swój pierwszy filmik na yt i wyszło mi to jak na pierwszy raz przystało, czyli bez szału 😁 Okazuje się że nagranie filmiku bez sprzętu, za to z tak dużym albumem to nie lada wyzwanie, na szczęście da się obejrzeć a ja pokazuję tam wszelkie skrytki i maty więc myślę, że warto zajrzeć. Będzie mi bardzo miło jak dacie znać co myślicie o albumie. Tutaj daję linka na yt:

https://www.youtube.com/watch?v=-k3ZBtaNxaQ

Powoli tworzy się też mój nowy sklep na fb - na ten moment niewiele tam jest jeśli jednak chcecie zajrzeć i polubić to będzie mi bardzo miło. Docelowo mają się pojawiać tam prace moje i mamy na sprzedaż. 

https://www.facebook.com/Z-szafy-111678627088584


Mam kilka nowości Wam do pokazania więc będziemy się widzieć częściej :) 

Ściskam mocno :* 

5 komentarzy:

  1. oj! to musiało zaangażować Twoją kreatywność, ale efekt końcowy był wart ogromu pracy i starań - album marzenie! Będzie piękną pamiątką dla Maleństwa z tych pierwszych miesięcy życia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Album ten zaangażował całą kreatywność, kombinatorstwo i wszystkie siły po drodze :) Cieszę się, że Ci się podoba, także mam nadzieję, że i dziewczynce jak już podrośnie i będzie przeglądać swoje zdjęcia album przypadnie do gustu.

      Usuń