piątek, 3 lipca 2020

Różany album

Cześć!
Dzisiaj wskakuję do Was z kolejnym albumem, tym razem z papierków Laserowe Love - Coral Romance.


 Pracowałam już na bliźniaczej kolekcji Navy Romance w tym albumie, powiem Wam że byłam pewna że wolę niebieski ale pracowało mi się z kolekcją Coral tak dobrze, praca sama się układała, nie musiałam wcale myśleć co gdzie dać. Nie ukrywam też że w tej kolorystyce się zakochałam, bardzo kobieca, radosna aż miło popatrzeć. Album mieści w sobie jakieś 30 zdjęć 9x13 cm, można
jednak kilka więcej powkładać w kieszonki albumu.
Zdjęć jest kilka mam nadzieję jednak że to Was nie zniechęci :)

 Pierwsza strona zmieści 8 zdjęć, 7 na lewej karcie i jedno na prawej.





 

Album ma w środku trzy karty, w których ukryłam dodatkowe maty na zdjęcia, aby łatwiej je było wyjąć umieściłam na brzegach motylki z dodatkowych pasków z elementami do wycięcia.


Strona druga zmieści 6 zdjęć, znajdują się także tagi z miejscem na notatki. Tag z lamami pochodzi z innego paska z tagami do wycięcia ale świetnie mi się tutaj wpasował i nie mogłam go nie dodać.



 Strona trzecia zmieści od 5 zdjęć do 7 na matach, można także dodać kilka i schować w kieszonkę.



Strona czwarta, ostatnia zmieści 5 zdjęć, po lewej także można ukryć ich troszkę więcej w kieszonce.



Tył albumu:


I kilka szczegółów ze środka, maty ozdabiają kwiaty i paseczki, pod które możemy włożyć zdjęcia, a które będą stanowiły dodatkową ozdobę. 



Ten album był nieplanowany, teraz miał powstawać całkiem inny jednak jak zobaczyłam kolory w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam to od razu skojarzyłam tą kolekcję, która pasuje idealnie i nie mogłam się powstrzymać. Mam dwa odcienie różu, zieleń i niebieski czyli wystarczająco pięknych kolorków z wyzwania.
 Uznałam też że ponieważ następny album(o którym nic nie mówię bo ma być niespodzianką) ma być prezentem, to właśnie na tym przećwiczę rozwiązania, które chcę wykorzystać, takie jak wklejanie kart czy dodatkowe maty ukryte w kartach, wyszło nieźle i jestem bardzo zadowolona z efektu.
Albumik posyłam na wyzwanie:


 Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba :)

Pozdrawiam cieplutko :*

2 komentarze:

  1. Wygląda niesamowicie! Pozazdrościć talentu i pomysłowości! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądanie Twoich albumów nigdy mi się nie znudzi. Ten wyszedł przepięknie, jest bardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń