poniedziałek, 20 lipca 2020

Album w turkusach i złocie

Cześć!
Dzisiaj wpadam z albumem zrobionym jeszcze przed Dniem Matki, zapodziały mi się jednak gdzieś zdjęcia i zapomniałam go wrzucić na bloga.


Ale nie ma tego złego, nadrobimy dzisiaj tą nieobecność. Album w swojej formie i wymiarach przypomina album męski - retro - klik o tutaj, tym razem wykonany jednak w kobiecym klimacie.
Album ma wymiary 15x 12 cm i zmieści w sobie 16 zdjęć w rozmiarze 9 x 13cm. Przeważająca kolorystyka albumu to jasny turkus, beż i złoto z dodatkiem różu. Album jest zawiązywany na złotą wstążkę, zabezpieczony dodatkowo złotymi narożnikami. Część kart ma wspaniały złoty papier,
środkowa karta ma zakładkę która jest otwierana od środka na zewnątrz - wszystko jest ładnie pokazane na zdjęciach.
Na okładce do zrobienia przetartego złotego grzbietu użyłam folię metaliczną do transferów od Itd Collection.












Do albumu dorobiłam także taką karteczkę z życzeniami.


Dzisiaj tyle :)
Pozdrawiam cieplutko :*

3 komentarze:

  1. WItaj Kochana, piękny jest ten album ! Pięknie dobrałaś kolory :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję :) Ostatnio wkręciłam się w turkusy, złoto i róż, bardzo spodobała mi się taka kolorystyka. Ściskam mocno :*

      Usuń
  2. Piękny album, lubię takie połączenie kolorów :) Takie "moje" klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń