piątek, 1 listopada 2019

Wymianka fioletowa

Hej Wam!
Znów brałam udział w wymiance u Czarnej damy, tym razem królowały fiolety, które darzę ogromną miłością, więc czym prędzej się zapisałam. 


Powyżej paczka którą dostałam od Leatcaty a w niej śliczności jak zaparzacz do herbaty w kształcie parasola - zakochałam się, jest cudowny :)  kilka wzorów tasiemek przylepnych, tasiemki z jednorożcami, trochę różnego rodzaju cekinów, zeszyt, naklejki i śliczne krople opalizujące na fioletowo, a także klamereczki z kwiatkami.
Poniżej paczuszka ode mnie dla Akrimeks a w niej kartka, słodkie, tiul i organza, filc, kilka wstążeczek, kordonek, mulina, brokat, pomponiki, karteczki i cekiny oraz komin zrobiony przeze
mnie.


Tutaj zdjęcie komina, zrobiłam go na obręczy dziewiarskiej, zakładany na dwa razy, oczywiście w obowiązującym kolorze.



Na dziś to tyle.
Pozdrawiam cieplutko :*

9 komentarzy:

  1. Kamilko ja fioletowy też lubię.
    Zabawa u Lidzi jest super dlatego biorę w niej udział
    Widzę że i Ciebie wciągneła paczuszki wspaniałe .
    Zdolniacha taki komin zrobić idealny na nadchodzące chłody.
    Pozdrawiam serdecznie 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robienie paczuszek u Lidzi jest bardzo wciągające, a komin uznałam za fajny prezencik na naszą obecną pogodę ;) Pozdrawiam Marzenko :*

      Usuń
  2. Cudny komin Kamilko.:) Super paczuszki przygotowałyście. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamilko, super kolor to i wymianka wspaniała :) Komin jest piękny, bardzo ładny odcień fioletu! Mnie już od dawna kusi, aby spróbować coś zrobić na obręczy dziewiarskiej.:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja osobiście przepadłam dla obręczy, uwielbiam je :) Spróbuj, może i tobie się spodoba ;)

      Usuń
  4. Super paczuszkę przygotowałaś Kamilko. Ten komin jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako wielbicielce fioletu bardzo przyjemnie oglądało mi się zawartość paczuszek. Piękny komin, idealny na obecną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń