niedziela, 20 października 2019

Craft Party 2019

Cześć!
Dzisiaj krótka relacja z tegorocznego Craft Party, na którym miałam okazję być. Kto wie co to za impreza ten wie, że atmosfera tam jest niesamowita, tylu życzliwych i twórczych osób na raz ciężko spotkać gdziekolwiek indziej.


Poniżej krótka fotorelacja ze środka i moja praca na wyzwanie zorganizowane w tym roku, które polega na zrobieniu czegoś z otrzymanych tekturek, rozetki lub pasków z napisami. Na to wyzwanie zrobiłam rameczkę na zdjęcie z CraftParty, użyłam rozetki, tekturki oraz jednego z papierkowych
napisów, pozostałam też w tegorocznych kolorach, miodowego i granatu.

A tutaj ze zdjęciem:



No i relacja:




Kolejka po tytki ;)


Tutaj uszykowana przeze mnie:


Ja dostałam taką:


No i dowód na to że byłam :P


A teraz czekam do następnego roku ;)
Pozdrawiam cieplutko :*

5 komentarzy:

  1. Super! Ja byłam raz na zlocie w Katowicach, niezpniezapom wrażenia 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu ale domyślam się, że zawsze jest super :).

    Piękną ramkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko raz byłam na spotkaniu scrapomaniaków w Sopocie i było fajnie. Można Ci tylko pozazdrościć takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń