czwartek, 1 listopada 2018

Kartka - Hollywood

Hej!
Ciekawa jestem co porabiacie, bo mnie ogarnęły  Hollywoodzkie klimaty. ✭


Zgadza się, nie jesień, ale właśnie Hollywood za sprawą wyzwania w art-piaskownicy. Kartka, którą widzicie powyżej to moja pierwsza praca na to wyzwanie - mam jeszcze jedną, ale ona czeka na zdjęcia :) Kartka jest inspirowana oczywiście znaną większości Hollywoodzką aleją gwiazd, ta na mojej kartce jest złota, co mam nadzieję widać, bo zdjęcia było ciężko zrobić. Dodałam jeszcze
elementy najbardziej kojarzące mi się z Hollywood czyli aparat i film, trochę złota, bo przecież tam wszystko błyszczy :)


Kartkę zgłaszam na wyzwanie o tutaj, może dołączycie?


3 komentarze:

  1. Prawdziwy hollywoodzki blask :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra, brakuje tylko czerwonego dywanu:):) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń