wtorek, 30 października 2018

Halloween

Cześć!
Dzisiaj będzie kilka prac na Halloween :)


Wzięłam udział w "Strasznej wymiance" u Czarnej Damy w Misiowym Zakątku i muszę przyznać, że fantastycznie się bawiłam :) Powyżej macie zdjęcie paczuszki, która przyszła do mnie od Mafalda & Mouse, i w której się zakochałam. Pierwsze wyskoczyły na mnie fenomenalne dynie, które już ubóstwiam, cudowna i bardzo dopracowana sowa, która skradła moje serduszko.  Dalej mamy też bardzo sympatycznego kościotrupka, przepiękne, kolorowe podkładki, śliczną bransoletkę, cudownie piękną kartkę i oczywiście coś na ząb, czyli czekoladę, którą porwał już mój braciszek. Cała paczka jest niesamowita i chcę Ci Magdo jeszcze raz ogromnie podziękować. Ja swoją paczkę wysyłałam do Lucyny z bloga Kącik Lucy, a to co wysłałam znajdziecie na zdjęciach poniżej. Jest oczywiście
karteczka z dynią i pajączkami, jest lampion z koronki i piórek z dodatkiem upiornych duszków, znalazło się także miejsce na mini dynię z oczkami i dyniowe serwetki, jest naszyjnik z pajączkiem, jest także coś dobrego, w czekoladowniku z pajączkami jest tradycyjna czekolada, ale osobno jest też czekolada na gorąco, kilka cukierasów i herbatek.


Lampion, który po dwóch stronach ma czarne piórka i dwa duszki. 


Moja mini dynia z oczkami. :) 


Czekoladownik ze słodką zawartością.


I naszyjnik, który zgłaszam na wyzwanie Art-piaskownicy - Halloween.
Naszyjnik dzieli się na dwie części - górna część czyli pajęczynka z kroplami rosy, oraz druga część - pajączek zawieszony na karabińczyku - czyli część odpinana, jest tylko opcją, jeśli ktoś nie lubi pająków ze spokojem można go odpiąć.


A tutaj banerek wyzwania:


Pozdrawiam cieplutko :*

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi miło :) Przygotowałaś wspaniały prezent wszystko takie "straszne" i piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się wpasować w halloweenowy styl :D I dziękuję za Twój prezent :)

      Usuń
  2. Nie obchodzę halloween i jestem wrogiem tego święta, ale muszę przyznać, że mini dynia wygląda super, urzekł mnie też naszyjnik (ale bez pajączka). Fajna sprawa takie wymiany.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajną wymianę przygotowałaś. Naszyjnik z pająkiem boski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Все работы - супер! Мне сразу понравилась подвеска с паутиной и пауком. Очень оригинально, что паука можно отцепить. Это удобно))) Но мне оно нравится целиком! Контраст нежного светлого круга с паутиной и росой и черного паука! Супер! Шоколадница с ползущими паучками тоже очень понравилась! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie zdecydowanie opcja z pajączkiem ;) Świetny projekt :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń