poniedziałek, 15 października 2018

Notes z kluczek i foto z Craft Party

Cześć!
6 października odbyło się 5 Craft Party w Poznaniu, wspaniała impreza dla kartkujących i hand madujących z kursami i stoiskami. Miałam okazję być tam po raz kolejny i przyznam, ze z każdym rokiem jest lepiej i z każdym rokiem wydaję coraz więcej :)


Jednym z punktów Craft Party wartych zaliczenia jest wymianka tytek - papierowych torebek, w których znajduje się własnoręcznie zrobiony notes i czekolada lub coś słodkiego. Chciałam się więc pochwalić zrobionym przeze mnie notesem, który widzicie powyżej. Róże, motylki, kwiatek i kluczyk z kłódeczką, trochę tasiemki, kilka koralików i powstało takie coś. Notesik chcę zgłosić na
wyzwanie Szuflady - Klucz, którego banerek znajdziecie na dole posta.


Notes zapakowałam w taką ozdobioną przeze mnie tytkę, z łapaczem snów. Całość posiada w sobie kolory tegoż craft party - czyli fuksji i złota. Nie wiem kto wylosował moją paczuszkę, ale mam szczerą nadzieję, że się spodoba. 


Takie jeszcze dwa zdjęcia z samej imprezy:



Zapraszam też do mojego postu z ubiegłorocznej edycji tego wydarzenia o tutaj.
A tutaj banerek wyzwania:


Pozdrawiam cieplutko :*

3 komentarze:

  1. Śliczny notesik, ma piękne kolory. Na pewno się spodobał osobie, do której trafił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny notesik, serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny notesik. Delikatne dodatki, piękne kolory, wszystkiego w sam raz. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń