niedziela, 15 lipca 2018

Śnieżynki w lipcu i kolczyki

Cześć!
Tyle u mnie nowości i brak czasu, żeby wszystko powrzucać 😊 Więc dzisiaj znów kilka nowości.


Pierwszy to komplecik, który miał być letni, ale przypadkiem wyszedł zimowy. Nie ma to jak zima w środku lata i wakacji. Za to komplecik tak mi się spodobał, że powstały jeszcze w dwóch innych wersjach kolorystycznych. Pierwszy był biało niebieski i składa się z bransoletki, kolczyków i zawieszki. Następnie są jeszcze biało-zielony i biało-złoty, które składają się tylko z kolczyków i
zawieszki.
Inna nowość, to kolczyki z taśmy cyrkoniowej, niebieskie, asymetryczne i błyszczące w słońcu.


I jak Wam się podobają?

4 komentarze:

  1. śnieżynkowy komplet bardzo mi się podoba, trochę chłodu tego lata by się przydało ;) Nie jestem ciepłolubna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki z taśmy cyrkoniowej, uwielbiam długie kolczyki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieżynki są przepiękne :) Najbardziej podobają mi sie niebieskie.

    OdpowiedzUsuń