poniedziałek, 17 stycznia 2022

Radosna kartka

 Cześć!

Dzisiaj wpadam z taką karteczką w wesołych kolorkach i z aparacikami na czele, powstała z dwóch powodów, po pierwsze ponieważ bardzo chciałam wykorzystać nowy wykrojnik klisze, a po drugie z powodu wyzwania kartkowego w Kartkowe ABC gdzie tematem jest A jak aparat ;) 


Kartka jest w formacie DL, użyłam papierów P13 w takie piękne aparaciki kupione już dawno temu, wyjątkowo pod pasowało mi żółte tło, kto mnie zna ten wie że z żółtym mi bardzo nie po drodze ale tym razem samo mnie ciągnęło do tego kwiatki i napis "uśmiechnij się". Kartka wyszła radośnie i letnio ale hej!- ja tęsknię za słonkiem i ciepełkiem. W środku i tył kartki wkleiłam takie kamienne tło, będzie wspaniałą bazą pod indywidualne ozdabianie. 



I banerek wyzwania


Pozdrawiam cieplutko :* 

6 komentarzy:

  1. rewelacja! motyw kliszy jest świetny!
    Powodzenia w wyzwaniu! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory. Dziękujemy za udział w zabawie Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombowy pomysł z kliszą:)Dziękuję za wspólną zabawę z nami w Kartkowym ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę z nami w Kartkowym ABC :)

    OdpowiedzUsuń