poniedziałek, 31 stycznia 2022

Pudełko na herbatę

 Hej, hej!

Co tam u Was? Zapraszam do siebie na herbatkę i pogaduchy ;) 


Kolor roku to Very Peri, a jak dobrze wiecie ja kocham fiolety musiałam więc coś w tym kolorze obowiązkowo zrobić, postawiłam na pojemnik na pakowane ziołowe herbaty(tych mam sporo), który dodatkowo ozdobi kuchnię. Wykorzystane papiery pochodzą z bloczka z Actiona i był to najbardziej zbliżony odcień jaki udało mi się znaleźć w swoich zasobach do koloru roku 2022, reszta kwiatów i dodatków to różne odcienie fioletów. 

Lubię nieco blasku w moich pracach, więc pudełko wykończyłam taśmą z cyrkoniami ze sklepu Pasart, dodałam także pochodzący stamtąd kwiatek z organzy, który zwisa z wieczka. Górę pudełka ozdabiają powycinane kwiatki, listki oraz słodka babeczka do herbaty, elementy papierowe i plastikowe, piórko i cekinki.






A oto pierwszy gość, który wpadł do mnie na herbatkę, porozglądał się zaciekawiony, obejrzał moje nowe pudełeczko, pogawędził ze mną i sobie poszedł :) 


Moje pudełeczko podsyłam do magicznej kuchni Szuflady, może i tam zdziała nieco magii. 


Ściskam mocno :* 

2 komentarze:

  1. Jako miłośniczka herbaty i wielbicielka koloru fioletowego aż zapiszczałam z radości - piękne pudełeczko, piękne i funkcjonalne! I przyznaję, za serce złapało mnie zdjęcie z kotem - wiadomo, jestem kocia matka i jak widzę jakieś śliczne futerko, to się zachwycam ;)
    Trzymam kciuki za wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pudełko i nawet kotu przypadło do gustu 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń