środa, 4 września 2019

Sowia wymianka

Cześć!
Dawno mnie nie było ale ostatnio brakuje mi czasu na tworzenie, mam nadzieję, że to się wreszcie zmieni. No ale, brałam ostatnio udział w kolejnej wymiance u naszej Lidki, tym razem w paczce miały znaleźć się sowy. Miał być sowi bądź z motywem sowy prezent, sowie przydasie, słodycze z motywem sowy i kartka z sową. Czyli krótko mówiąc paczuszka wypełniona do pełna sowami ;) 
Niżej pochwalę się paczką która przyszła do mnie i która została ode mnie wysłana.


Paczka dla mnie dotarła dopiero dzisiaj od Mafalda&Mouse i prezentuje się tak jak na zdjęciu poniżej. Sówek niestety nieco mało, zapewne gdzieś po drodze postanowiły odlecieć do okolicznych lasów.  Po kliknięciu na zdjęcie ono się powiększy ;) Można więcej dostrzec.


Zdjęcie całej paczki:


Poniżej zdjęcie sówek z paczki, czyli sówka z filcu, śliczna sowia karteczka, dwie zakładki z sowami, mini notesik z sówką i kilka zrobionych stempelków także z sową.


Na zdjęciach poniżej cała reszta paczki, podkładki pod kubki, gorzka czekolada, dwa kisiele, kilka listków, i kartkowe przydasie, bardziej Wielkanocno - wiosenne niż sowie.


Cztery pudełeczka do złożenia, trochę papierków, i więcej zrobionych stempelków z pszczółkami, kotkami i pieskami.


To jest już wszystko co było w paczce - przyznam, że spodziewałam się czegoś innego, może więcej sów, ale mimo wszystko pewnie szybko wykorzystam co dostałam.

Paczka ode mnie leciała do Kasi - Leacathy i znalazło się w niej wszystko co zobaczycie poniżej.


Czyli, Kartka z sową, cukierki i herbatka, które zapakowałam jak widzicie poniżej, przydasie do kartek: wycinanki z sowami i piórkami, i kilka karteczek.


Część prezentowa czyli: zakładka do książki, magnes na lodówkę z sowim lekarzem i długopis z sową. Zrobiłam też naszyjnik z sówką oraz notes.


No i jeszcze kilka przydasi czyli: guziczki i wprasowanka, naklejki sowy i sowy z filcu, sowie piórka i drewienka z sowami + kilka leśnych elementów, choineczek, jajek i żołędzi. Udało mi się też dostać tasiemki z takimi wesołymi sowami.


Nie powiem, było ciężko - to nie był okres na sowy wiec trochę się w ich poszukiwaniu nabiegałam, ale było warto ;) Kłopotem było zapakowanie słodyczy, bo żadnych z motywem sowy nie mogłam znaleźć ale wybrnęłam opakowując cukierki.
Uwielbiam te nasze wymianki, następna to ma być kolor i już nie mogę się doczekać jaki :)
Może zielony? A może różowy?

Poniżej jeszcze banerek wymianki.


Pozdrawiam wszystkich cieplutko :*

8 komentarzy:

  1. Wspaniałą paczuszkę przygotowałaś Kamilko, super pomysł na zapakowanie słodyczy. Trochę fajnych sówek do Ciebie przybyło, a przydasi nigdy za dużo. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Pomysł na tak zapakowane słodkie kiedyś chyba widziałam gdzieś w internecie i w akcie desperacji mi się przypomniało :P Przydasi nigdy za dużo, to prawda :) Chociaż ostatnio przy przeprowadzce miałam tego ok. 14 kartonów :P Więc.... :D

      Usuń
  2. Kamilko może mało sowiasta paczuszka którą dostałaś, ale jak sam wspomniałaś to nie sówkowy okres i miałam ogromne problemy znaleźć coś z 🦉.
    Że słodyczy to tylko żelki znalazłam.
    I myślę że dostałaś bardzo fajną kopertę.
    Twój pomysł na zapakowanie słodyczy to bardzo mi się spodobał.
    Pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówię, że dostałam złą paczkę, fajne upominki i przydasie które na pewno wykorzystam nie pozwalają narzekać :) Ale faktem jest, że sowy miały być motywem przewodnim więc spodziewałam się nieco innej paczki, tylko tyle. To prawda, że sówek nie było dużo, za to teraz widzę je na każdym kroku :) Szkoła się zaczęła, już jesienne klimaty zagościły i jest tego pełno, no cóż było to fajne wyzwanie wyszukać je jak się chowały. Marzenko jakie żelki dostałaś z sowami? Chcę wiedzieć :D

      Usuń
  3. Fajne paczusie :) Ja też co się nabiegałam szukajac sówek to moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamilko, fantastyczna wymianka :)). Paczuchy to takie od serca :)) Motyw sówek jest popularny, ale zgadzam się trzeba się naszukać :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamilko super prezenty przygotowałaś i wysłałaś, prawdziwie sowa koperta. I Ty kochana piszesz, że nie mogłaś znaleźć sówek, a tyle ich tu u Ciebie się zebrało :) Dziękuję że się z mną bawisz i tak piękne koperty przygotowujesz.

    OdpowiedzUsuń