piątek, 31 maja 2019

Album ślubny numer 2

Cześć!
Dzisiaj chcę Wam pokazać drugi zrobiony przeze mnie album ślubny, który został wręczony w kwietniu jako prezent dla Pary Młodej.


Tym razem album jest utrzymany w kolorystyce niebieskiego, brązu, beżu i bieli, dodatki w kolorze srebrnym. Robiony był dla mojej przyjaciółki Basi i co najważniejsze - się spodobał, jestem więc
bardzo szczęśliwa :) Powyżej okładka, poniżej wykonane przeze mnie strony, zachęcam do kliknięcia na zdjęcie, wtedy się ono powiększy i będzie widać więcej szczegółów.
Strona 1:


Poniżej ta sama strona po otworzeniu zakładek, z lewej 3 miejsca na zdjęcia, z prawej można dowolnie wkładać zdjęcia i dodatkowe elementy. 


Strona 2: dwa miejsca na zdjęcia + boczna kieszeń po prawej stronie na zdjęcia, + miejsce na dodatki w kieszonce w  lewym górnym rogu.


Strona 3: Strona dedykowana Pannie Młodej z miejscem na jedno zdjęcie + miejsce na zdjęcia i dodatki, w kieszonki po lewej.


Strona 4: Strona dedykowana Panu Młodemu, Miejsce na dwa zdjęcia + kieszonka na dodatki po lewej.


Strona 5: Miejsce na 1 zdjęcie + kieszonka pod matą na dodatki, z prawej strony można dowolnie wkładać zdjęcia i dodatkowe elementy.


Ta sama strona ma jeszcze jedno miejsce na maleńkie zdjęcie lub inny element, obok cytat.


Strona 6: Miejsce na 3 zdjęcia + kieszeń na dowolnie wybrane zdjęcia bądź dodatki.


Elementy otwierane.



Strona 7: Miejsce na 1 zdjęcie + Kieszonki na dowolną liczbę zdjęć i dodatki.


Strona 8: Miejsce na 4 zdjęcia + kieszonka na dodatki i dowolną ilość zdjęć.


Tutaj otwarta książeczka.


Tutaj mini książeczka i kieszeń.


To jest cały album, nie jest bardzo duży, ale przestrzeń w nim można wykorzystać i zmieścić całkiem sporo fotografii.
Dajcie znać jak podoba Wam się ten album, jeśli ktoś jeszcze nie widział to zapraszam też do obejrzenia mojego pierwszego, ślubnego albumu o tutaj.
Do zobaczenia.

4 komentarze:

  1. Przepiękny album :) Bardzo podoba mi się jego kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudny! Za jakieś dwa lata czeka mnie kolejny maraton ślubny, muszę pamiętać, żeby zamówić u Ciebie taki album, bo to naprawdę świetny prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego czasu mam nadzieję będę już robiła ładniejsze albumy ;)

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie tradycyjne albumy, wybieraliśmy niedawno album na chrzest i też zdecydowaliśmy się na właśnie taki. Następny będzie do wklejania zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń