niedziela, 28 kwietnia 2019

Żółw - a właściwie ich kilka i jeż

Cześć!
Dzisiaj pochwalę się kartką z żółwiem, a właściwie żółwiami, która powstała na wymiankę kartkową u Czarnej Damy na blogu misiowy zakątek.


Ja stworzyłam kartkę, którą widzicie powyżej, z czterema kolorowymi żółwikami i motylkiem, która podreptała do Reni z bloga Kartki u Reni, mam nadzieję, że jej się spodoba. Moja kartka była u mnie błyskawicznie z takim uroczym żółwikiem i napisem "już jestem", i faktycznie już jest i jeszcze
przywiózł kwiatki :) Karteczka jest prześliczna i bardzo sympatyczna, bardzo Ci Aniu za nią dziękuję.


Wcześniej nie miałam okazji pochwalić się karteczką z poprzedniej wymianki z jeżami od Magdy, niestety poczta nawaliła i karteczkę dostałam dopiero po miesiącu. Ale już do mnie jeżyk dotarł, jest śliczny jak sama kartka, bardzo spodobało mi się wykorzystanie skrawków papierków do stworzenia czegoś nowego, super pomysł.


No i banerek zabawy z żółwiami ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz