piątek, 10 sierpnia 2018

Kaktusik

Cześć!
Ostatnio jestem bardzo zalatana i mam mało czasu na tworzenie nowości, nad czym bardzo ubolewam bo mi strasznie tęskno do robótek.
Dałam jednak radę zrobić takiego kaktusika:


Są one ostatnio bardzo modne i muszę przyznać, że i ja uległam ich wyjątkowemu urokowi, tak więc wydębiłam chwilkę czasu i stworzyłam kaktusa dla siebie. Ostatnio zaczęłam uczyć się metody peyot
i to nią robiłam tą zawieszkę. Swój kaktusik zawiesiłam na łańcuszku i dumnie się z nim pokazuję, pomimo drobnych niedociągnięć.



Swój naszyjnik zgłaszam na wyzwanie szuflady - kaktus.



A Wy wpadliście na szał kaktusików?

9 komentarzy:

  1. Jest piękny!Na pewno robi furorę kiedy go zakładasz :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Robi furorę, ostatnio dziewczyna w tramwaju tak się wgapiała w niego, że przegapiła swój przystanek :P

      Usuń
  2. jest uroczy!!podziwiam precyzję i pomysł wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy kaktusik :) Pięknie wygląda na szyi

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy kaktus, dziękujemy za udział w wyzwaniu szuflady

    OdpowiedzUsuń