piątek, 25 sierpnia 2017

Trochę kocio, trochę rzemyczkowo

Cześć!
Dzisiaj tak króciutko chciałam Wam pokazać kilka bransoletek w pastelowych kolorach, które ostatnio zrobiłam.


Powyższy zestaw składa się z dwóch bransoletek, z matowych szarych hematytów i różowych koralików szklanych. Dodałam do nich zawieszkę kotka, którą nawet nie wiem skąd mam 😃
Zapewne kupiłam ją w Koraliankach w jakiejś paczce z przeceny, podobnie jak kupiłam rzemień różowy i fioletowy, z których zrobiłam następny zestaw.




Każda bransoletka zawijana jest podwójnie, można je też nosić razem i osobno. Ciekawie wyglądają w każdej wersji, ale kto co lubi 😄
Mi się podobają wszystkie cztery jako komplet, te z rzemieni i koralików razem.



A tu jeszcze zdjęcie w trakcie prac.


Zestaw bransoletek z trzeciego zdjęcia zrobiłam a zatem i zgłaszam na zabawę w Eko-Deco - graj w kolory - pastele.


Pozdrawiam cieplutko :*

7 komentarzy:

  1. śliczne bransoletki, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam! Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, pastelowe bransoletki. Dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-deco. Pozdrawiam Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bransoletki:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne wykonani!, dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń