piątek, 21 lipca 2017

Naszyjnik w stylu prowansalskim

Cześć!
Jakiś czas temu pojawiło się wyzwanie jakby stworzone dla mnie, do stworzenia jest coś w stylu prowansalskim, czyli fiolety, zielenie, pastele, fiolety i jeszcze więcej fioletów.  Czyli to co kocham 😊


Wyzwanie znajdziecie tutaj: w art-piaskownicy, wraz ze wspaniałymi inspiracjami i pracami innych uczestników. Ja zrobiłam naszyjnik w kolorze ciemnego złota, z grafiką lawendy, chwostem w fioletowym kolorze z moich ostatnich zakupów w sklepie pasart. Zawiesiłam je na łańcuszku o
dużych oczkach i dodałam kilka bryłek ametystów. Na ogrodzie mamy trochę lawendy więc potowarzyszyła mi ona podczas sesji zdjęciowej bardzo ją swoim zapachem umilając.


Za odpowiednią grafiką pod kaboszon trochę się nachodziłam ale nie mogłam nigdzie znaleźć na tyle małej i zgrabnej fotografii, która by mi pasowała. Byłam nawet w sklepie z kartkami do scrapbookingu ale w tamtym momencie też nic w tej tematyce nie mieli. Koniec końców, a trzeba było iść na początku, podeszłam przypadkiem do działu z gazetami i tam znalazłam jakąś gazetkę o roślinach za 1,50zł. Grafik kwiatów mam teraz nawet kilka a co najważniejsze znalazłam piękne malutkie zdjęcia lawendy 😃



Zdjęcia robiłam na opakowaniu puzzli, które dostałam od mojej mamy na urodziny, nadal nieułożone ale szukam odpowiedniej ramki. Kocham fiolety i lawendę, bardzo więc to wyzwanie przypadło mi do gustu, zdecydowanie jest to mój klimat.
Jeśli macie jeszcze ochotę dołączyć to trwa ono do 31.07, banerek znajdziecie poniżej.


Pozdrawiam Was cieplutko :*

11 komentarzy: