wtorek, 14 lutego 2017

Śnieżne kolczyki z sercem

Cześć! 
Dziś są walentynki, dlatego życzę Wam dużo miłości, cierpliwości i pogody ducha. Mam nadzieję, że miło spędziliście ten dzień, czy to z drugą połówką, czy samemu, z czekoladą lub winem 😄
No bo hej! Jest to dzień zakochanych, a ja jestem totalnie zakochana w czekoladzie 😋


Przychodzę do Was dzisiaj z moimi własnymi zmrożonymi serduszkami. Zrobiłam takie oto kolczyki na wyzwanie szuflady - Królowa Śniegu
Całkiem możliwe, że Królowa dostała je na walentynki od jakiegoś wielbiciela.

Serduszka znalazły się na pokładzie - czyli jeden z najbardziej oczywistych symboli walentynek, ale w wersji zmrożonej, kolorystycznie myślę, że kolczyki będą jej odpowiadały. Kolczyki są lekkie i fajnie "dyndające", góra jest wypleciona z perełek w niebieskim/lekko turkusowym odcieniu, z
kryształków bicone w kolorze bardzo jasnego, zmrożonego błękitu i z koralików toho w kolorze srebrzystym. Poniżej znajdują się dwa kryształki - serca z lodu.


I jak myślicie, będą pasowały Królowej Śniegu?
Poniżej macie banerek zabawy:


Pozdrawiam Wszystkich cieplutko :*

16 komentarzy:

  1. Dzięki Kochana :* tak spędziłam Walnetynki na prawdę uroczo ! ALe i urocze są wspaniałe kolczyki Kochana, barddzo mi się podobają. Życzę powodzenia w wyzwaniu :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i dziękuję Ci za miłe słowa :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Piękne :) Lodowe serduszka godne Królowej Śniegu. Bajkowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, delikatne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Można się w nich zakochać! :)
    Dla królowej śniegu idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealne kolczyki dla królowej śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te kolczyki i choć nie jestem Królową Śniegu, to skradły moje serce.
    Też jestem zakochana w czekoladzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ta czekolada, kradnie serce wielu :D
      Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny.

      Usuń
  7. Lodowe kolczyki.Życzę powodzenia w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne turkusowe kryształki, myślę, że żadna królowa takimi nie pogardzi, nawet jeśli ma serce skute lodem;-) Pozdrawiam i życzę powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, cieszę się ogromnie, że się spodobały :D
      Pozdrawiam również :*

      Usuń