wtorek, 21 lutego 2017

Łapacz snów - motyw muzyczny

Cześć!
Dzisiaj taki niby łapacz snów, który pełni także rolę ozdoby na ścianę z motywem muzycznym.


Kolorystycznie jak widać połączyłam brąz ze srebrnym kolorkiem, dodałam łańcuszek i zawieszki do koła oplecionego taką niby skórką. Zostawiłam go raczej minimalistycznie bo spodobał mi się w takim stanie. Łapacz raczej dla osób nie przepadających za słodyczą, bardziej dla fanów
ciemniejszych kolorków i muzyki, także mocniejszego brzmienia.


I co myślicie? Podoba się czy jest to coś całkiem nie w Waszym guście?

Pozdrawiam cieplutko :)

5 komentarzy:

  1. Niezłą mamy zbieżność jeśli chodzi o łapacze (co prawda zupełnie inne, ale zawsze) :) Takiego jeszcze nie widziałam, to kółko ma charakterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejki!!jaki piękny! W samochodzi bym sobie zaiwiesiła taki śliczny łapacz snów :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń