środa, 30 czerwca 2021

Welcome Home - Zawieszka na drzwi

 Cześć! 

Dzisiaj wpadam z najnowszą pracą czyli zawieszką na drzwi.


Zrobiłam ją w kolorze turkusu w motywie pięknych desek, dodałam nieco bieli/beżu w formie napisu, kwiatów i wstążek, tiulu oraz trochę brązu, i zieleni aby dodać naturalności. Napis Welcome Home mam nadzieję sprawi że każdy poczuje się mile widziany.


Zawieszkę wykonałam na wyzwanie Art Piaskownicy - Małe formy, niestety wrzucam na ostatnią chwilę, ponieważ mój aparat postanowił się popsuć i zaczął robić paskudne zdjęcia, chwilę się z nim męczyłam ale ostatecznie musiałam pożyczyć sprzęt od mamy.


Na koniec banerek zabawy



4 komentarze:

  1. Urocza i bardzo elegancka praca! Pięknie dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, delikatna i taka miła dla oka - zaprasza, by wejść do domu :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna :-) Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko :) O tym "deskowym" tle od razu pomyślałam, że byłoby idealnym tłem do zdjęć biżuterii :D

    OdpowiedzUsuń