środa, 21 kwietnia 2021

Ozdoba na tamborku

 Hej! Hej!

Dzisiaj kolejna wisząca ozdoba, tym razem nieco motywacyjne na tamborku. 

Lekko przybieliłam tamborek i dodałam wstążki, na których umieściłam tekturkę "be happy" pomalowaną na biało. Naokoło dodałam piękne czerwone róże i trochę sztucznej zieleniny oraz tiulu aby uzupełnić kompozycję. Moją inspiracją był film Olgi Sępkowskiej i jej tamborkowego

pozytywnika w tegorocznej hoplandi, niestety nie miałam takich fantastycznych materiałów, więc wyszło u mnie inaczej ale efekt bardzo mi się podoba. 





Dajcie znać jak Wam się podoba :) 

Ściskam mocno :* 

5 komentarzy:

  1. rewelacja! ogromnie mi się podoba Twój tomborek - bardzo energetyczny! fajnie, że nie miałaś takich samych materiałów, jak w filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety! Dziękuję ślicznie :* W sumie też się cieszę, dzięki temu wyszło coś całkowicie innego.

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Ozdobiony tamborek prezentuje się rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń