czwartek, 25 marca 2021

Wiosenna zawieszka i kartka.

Cześć Wszystkim!
Dzisiaj wpadam z pracą numer jeden i pracą numer dwa, a obie są wykonane z papierów Lemoncraft Raspberry Garden, czyli w iście wiosennym klimacie.  


Inspiracją na obie prace było wyzwanie Lemoncraft, na które trafiłam przypadkiem a konkretnie marcowa tablica inspiracji, którą znajdziecie na dole posta. Praca numer jeden, którą zgłaszam na wyzwanie to zawieszka w kształcie serca, która czekała na swój czas aby powstać. Do papierków dałam kilka sztucznych kwiatków i tekturek oraz napis "such a lovely day", który znalazł się w moich przydasiach. 



Jak już miałam papierki pod ręką to wymodziłam jeszcze taką karteczkę w formacie DL, na drogowskazie umieszczę napis, ale na ten moment nie mogę się zdecydować na żaden, więc czeka na natchnienie bądź jakąś okoliczność :) 




A tutaj tablica na wyzwanie Lemonkowe:



 Ściskam wszystkich mocno :* 

3 komentarze:

  1. Serducho jest pięknie - a w sumie obie prace są cudowne, bardzo lubię takie delikatne, romantyczne, kwiatowe klimaty :) Podziwiam zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie tu u Ciebie..Pozdrawiam artystyczną duszę :)którą i ja mam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty project!!!Thank you from Lemoncraft!

    OdpowiedzUsuń