sobota, 27 lutego 2021

Okładka travelerka

 Cześć!

Przez jakiś czas odpoczywałam ale już wracam z nowymi pomysłami i pracami. Na pierwszy ogień wpada okładka travelerka wykonana z ekoskórki w kolorze pudrowego różu. 


Wykonana została na podstawie filmiku Asi znanej z kanału i konta: Co ja narobiłam! Joanna Ryba , filmik super wykonany i zrozumiały, polecam zajrzeć także na kanał Asi na YT o tutaj. Trwa tam teraz seria #magicznyscrapluty gdzie między innymi jest ta okładka, moja jest mniej magiczna od tej Asi, tylko taką skórkę miałam więc poszłam w elegancję zamiast magiczne klimaty. 


Tymczasowo w okładkę włożyłam taki wkład ale na pewno bardziej go spersonalizuję na dniach, żeby pasował do okładki ;) 



Na dzisiaj to już tyle, pojawię się na dniach z nowymi karteczkami ;) 
Ściskam mocno :*

2 komentarze:

  1. niesamowita! bardzo elegancka okładka, a do tego praktyczna <3
    P.S. dziękuję za link do tutorialu - chętnie obejrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba :) Takie praktyczne rzeczy są najlepsze.
      Ściskam mocno :*

      Usuń