sobota, 10 sierpnia 2019

Mięta z czekoladą czyli kartka okolicznościowa.

Cześć Wam!

Dzisiaj na szybciutko chcę pokazać kolejną kartkę okolicznościową. Tym razem postanowiłam spróbować nowej dla mnie kolorystyki dzięki wyzwaniu w art-piaskownica, które polega na zestawieniu ze sobą dwóch kolorów mięty i gorzkiej czekolady.


Wygrzebałam więc wszystko co miętowe w moich przydasiach, nie było tego bardzo dużo ale przy okazji znalazłam rzeczy o których nie wiedziałam, że je mam, takie jak śliczne kwiatki do wycięcia. Znalazłam piękną kartkę w miętowe deseczki z kolekcji summer time & gold Craft Passion, oraz taką w kwiaty mieniące się na tęczowo, w sumie ta w kwiaty była pocztówką, którą kiedyś przy jakiejś okazji zakupiłam. No i znalazłam cudowne serduszka z czegoś jakby gipsu, sama nie wiem z czego mogą być, ale mają piękne wytłaczane kwiatki na sobie i śliczny delikatny miętowy kolor, więc
musiałam je dać na tą kartkę.
Z brązem było gorzej, mam go co prawda sporo ale w wytycznych napisane jest, że ma to być gorzka czekolada, a u mnie jak na złość same mleczne. :)
Ale coś tam udało mi się wygrzebać.

Koniecznie kliknijcie na zdjęcie, zdecydowanie lepiej wszystko widać. :)


Jak więc widać karteczka wyszła bardzo kobieca i nada się na każdą okoliczność. Było to małe wyzwanie biorąc pod uwagę moje upodobanie do całkiem innej kolorystyki, ale to połączenie zyskało moje uznanie i na pewno coś w tej kolorystyce jeszcze stworzę.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie w art-piaskownicy, jeśli ktoś chętny to zostały jeszcze dwa dni kiedy można zgłaszać swoje prace.
Sponsorem wyzwania jest Craft O'Clock, więcej informacji znajdziecie tutaj.


Pozdrawiam cieplutko :*

10 komentarzy:

  1. Ciekawa kompozycja, sporo się zadziało na kartce.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Postarałaś sie moja droga, bo praca jest świetna. Jak nie wyobrażam sobie połączenia mięty z czekoladą jeśli chodzi o smak, to kolorystycznie te dwa odcienie są dla siebie stworzone 😍 Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W smaku nie lubię mięty z czekoladą ale jako kolorki są śliczne.

      Usuń
  3. Bardzo udane połączenie.
    Piękna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności! kolorki i ich zestawienie wykorzystałaś wzorcowo! kartka prezentuje się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie jest to czekolada deserowa;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa kompozycja, dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci wyszła ta kartka :) Połączenie kolorów kojarzy mi się z ulubionym smakiem lodów, czyli miętowym, najlepiej z kawałkami czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja właśnie tego połączenia smaków nie lubię :P Ale kolorystycznie jestem nim zachwycona.

      Usuń
  8. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń