niedziela, 3 lutego 2019

Komplet smoczej biżuterii

Cześć!
Niedawno moja mama znalazła na pewnym blogu niesamowicie piękną i prostą bransoletkę, która jest bardzo efektowna. Postanowiłyśmy sobie takie zrobić, więc szykowały się zakupy, bo takich koralików nie miałyśmy.


Koraliki te przypominają trochę łuski smoka swoim wyglądem, więc tym bardziej mi się spodobały. Jeszcze w styczniu zrobiłam sobie bransoletkę, a ponieważ lubię komplety dorobiłam także kolczyki i wisiorek, które widzicie na powyższym zdjęciu. Za to niżej jest więcej zdjęć samej bransoletki, którą zrobiłam bardzo małą, więc idealnie leży na moim nadgarstku, na zdjęciu w internecie te koraliki były raczej zielone, z dodatkiem fioletu, żółtego i niebieskiego a przyjechały fioletowe z
dodatkiem zieleni, chciałam zrobić coś w nowym dla siebie kolorze, ale nie wyszło. Więc znów mamy jeden z moich ulubionych kolorów jakim jest fiolecik.



Tutaj też widać jak pięknie się mieni w słońcu i delikatnie zmienia swoje kolory.



Poniżej podaję Wam linka do Ani i jej smoczej bransoletki, koniecznie zobaczcie: http://kreatywna.tv/smocza-bransoletka/

Na dzisiaj to tyle, pozdrawiam cieplutko :*

2 komentarze: