sobota, 1 grudnia 2018

Kartki świąteczne - część 1

Cześć! 
To już ten czas gdzie w galeriach wszystko się świeci, grają świąteczne piosenki a sklepy żyją świętami i świątecznymi prezentami, które to u nich oczywiście możecie kupić. 
Wigilia już za niecałe 24 dni, zamiast tylko o prezentach warto pomyśleć też o kontakcie z najbliższymi. 


Takim kontaktem może być wysłana kartka bożonarodzeniowa z własnoręcznie wypisanymi życzeniami. Wiem, że o wiele łatwiej jest wysłać sms-a niż kartkę, ale zapewniam, że radość jest sto razy większa z otrzymanej kartki. Sama mam w planach wysłać kilka kartek świątecznych, dlatego tez cieszę się z wyzwania art-piaskownicy- kartka na Boże Narodzenie + brokat, które na pewno zainspiruje mnie do stworzenia jeszcze kilku. Dzisiaj pochwalę się pierwszą dwójką, pierwsza to elegancka kartka w czerwono niebieskiej tonacji. Scrapkowy napis i
śnieżynkę pocieniowałam na niebiesko, dodałam także srebrnego brokatu aby nadać im oszroniony wygląd. Klikając na zdjęcie powiększy się ono i może lepiej będzie widać efekt, o którym mówię.
Tą kartkę zgłaszam na wyzwanie art-piaskownicy, do którego banerek znajdziecie na dole posta.


 Zrobiłam jeszcze jedną kartkę świąteczną, zupełnie inną w charakterze, ale powiem, że szalenie mi się podoba, taka prosta i sympatyczna.



Tutaj banerek do zabawy:

A Wam, która kartka się bardziej podoba?
Pozdrawiam cieplutko :*

4 komentarze:

  1. Obie karteczki bardzo ładne, ale bardziej podoba mi się ta druga - radosna.:) Pozdrawiam Kamilko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki w różnych stylach, obydwie bardzo mi się podobają :) Czuć świąteczny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, skromna i urocza:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się mieni ta śnieżynka. Dziękuje za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń