środa, 16 marca 2016

Tutorial na ekspozytor

Cześć, w dzisiejszym poście znajdziecie tutorial na prosty i tani do zrobienia ekspozytor do zawieszek i naszyjników.


Kiedy zaczęłam jeździć na kiermasze zaczęłam szukać sposobów na wyeksponowanie sprzedawanego towaru. W tamtym czasie niewiele mogłam znaleźć pomysłów, na tyle prostych żeby samej dać radę zrobić bez dodatkowych narzędzi, na kupno gotowych również nie mogłam sobie pozwolić.

Przeglądałam internet wzdłuż i wszerz, i nic! Teraz jest już tego całkiem sporo, bardzo dużo można znaleźć na pinterest np. TU.

Ja pokarzę Wam prosty stojaczek na naszyjniki - najlepiej na nich wyglądają takie z zawieszką.


Potrzebne:
- Prostokątne kartoniki - moje mają wymiary 28,5 x 8,5 cm (ja swoje znalazłam gdzieś skądś ale możecie również wyciąć takie prostokąty z kartonu)
- Nożyczki 
- Ołówek (lub coś innego do zaznaczenia)


Kartonik obróciłam nie świecącą stroną (tył) i delikatnie zaznaczyłam nożyczkami miejsce gdzie będzie zgięcie.  Zgięcia nie umieściłam na połowie tylko tak żeby jeden bok był odrobinę dłuższy, ten bok będzie naszą podstawą.


Zginamy wzdłuż tej linii.


Delikatnie dociskamy na zgięciu.


Rozkładamy i na krótszym odcinku przy górze zaznaczamy ołówkiem małe trójkąty. 


Wycinamy je nożyczkami bądź nożykiem.


Zginamy...


...zawieszamy naszyjnik.
I gotowe!


 Jeśli wycinaliście swoje prostokąty z kartonu, możliwe, że będziecie musieli zrobić/dokleić tą przednią stronę. Tu zostawiam już Waszą inwencję na dodatki i ozdoby jakimi ozdobicie swoje ekspozytory.

                              -------------------------------------------------------------------------------

Jeśli tutorial Wam się spodobał to proszę dajcie znać w komentarzach pod postem, również jeżeli zrobicie swoje własne prześlijcie mi linki do Waszych prac, z przyjemnością obejrzę.

Dołączcie również do obserwatorów, już niedługo planuje zrobić dwa kolejne tutoriale/DIY na kolejne ekspozytory.


Pozdrawiam serdecznie :*

4 komentarze:

  1. Wiesz, to całkiem fajny ekspozytor do biżuterii, jeśli ktoś taką techniką się zajmuje. Prosto wytłumaczony kursik, warto go zastosować by mieć ładne fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodziło aby było prosto i szybko ;) Cieszę się, że się podoba :P

      Usuń
  2. A ja się męczyłam i wydziwiałam z dziwnymi, własnej roboty ekspozytorami... Do prezentowania kolczyków dostałam plastikowe stojaczki od znajomej, ale z prezentacją naszyjników zawsze mam problem. A Twój pomysł jest rewelacyjny! Na pewno skorzystam z instrukcji, dzięki Ci za nie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że się Tobie podoba. Czasem takie najprostsze rozwiązanie jest najlepsze :D

      Usuń