niedziela, 22 września 2019

Kartka z pieskiem - wymianka

Cześć!
Dzisiaj tylko na chwilkę wpadam pochwalić się kartkami z pieskami.
Chodzi znów o zwierzęcą wymiankę karteczek u Lidki, w tym miesiącu mamy pieski ;)


Powyżej kartka którą zrobiłam dla Basi z bloga Świat według Basi. Wykorzystałam papierki, które dostałam w sowiej wymiance od Mafalda & Mause, oraz motylki i pieska którego mam już jakiś czas. Ja kartkę otrzymałam od Etoile, która wysłała mi przeuroczego psiaka w okularach i z taką cudowną muchą :D No po prostu się w nim zakochałam i cały dzień sobie na niego popatrywałam, bo
aż buzia sama się śmieje na jego widok.


Dario bardzo Ci dziękuję za karteczkę, jest fantastyczna.

A poniżej jeszcze banerek wymianki:


Pozdrawiam cieplutko :*

6 komentarzy:

  1. Kamilko bardzo ciekawy pomysł na kompozycję.
    Wyszła Ci śliczna delikatna karteczka.
    Kartka od Dari jest słodziutka masz rację piesek do zakochania.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki i super zabawa.:) Pozdrawiam Kamilko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta Twoja karteczka z pieskiem :)

    OdpowiedzUsuń