poniedziałek, 30 września 2019

Kartka okolicznościowa - fiolety i zielenie

Cześć!
Dzisiaj pokarzę Wam kartkę zrobioną na wyzwanie art-piaskownicy - koloroTON - fioletowy i zielony. 


Pierwszy raz zrobiłam tak wysoką kartkę i przyznam, że elegancko się prezentuje i fajnie robi. Jako że uwielbiam fiolety to nie mogłam przejść obojętnie obok takiego wyzwania, wygrzebałam wszystkie fiolety jakie miałam a kilka się ich uzbierało, znalazłam trochę zielonych dodatków w postaci listków, i tych karteczkowych i tych papierkowych, znalazł się także zielony napis na
fioletowym tle. Podziałałam i powstała kartka, którą widzicie na zdjęciach, w środek wkleiłam jeszcze ślicznego kwiatka w obowiązujących kolorkach.



Poniżej wrzucam banerek zabawy, link znajdziecie na początku posta, wyzwanie trwa do 12.10 więc jeśli ktoś jeszcze jest chętny to jeszcze jest trochę czasu na tworzenie.


Pozdrawiam cieplutko :*

3 komentarze:

  1. Замечательная нежная открытка! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo subtelna, delikatna :) dziękuję za przyłączenie się do wyzwania w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń