środa, 31 lipca 2019

Bukiety ze zdrapek czyli prezenty ślubne

Hej, hej! 
Przez przeprowadzkę nie miałam ani czasu ani sił na tworki w tym miesiącu, tak naprawdę jedyne co zrobiłam to dwa bukiety ślubne i to tylko dlatego, że obiecałam przyjaciółce. 

Karolina miała we mnie tyle wiary, że zleciła mi zrobienie bukietu ze zdrapek, który chciała wręczyć młodej parze w prezencie ślubnym. Nigdy czegoś takiego nie robiłam, nawet zbliżonego więc było to sporym wyzwaniem. Pierwszy wyszedł jak wyszedł, jego zdjęcie znajdziecie na samym dole posta. Karolinie się spodobał na tyle, że poprosiła o kolejne dwa, tym razem postanowiłam się naprawdę postarać, w ręce wpadł mi też inspiracyjny filmik na kwiaty ze wstążki. Przesiedziałam kilka wieczorów nad tymi kwiatkami, poparzyłam sobie palce, ale było warto.


Karolina chciała 2 bukiety, jeden koniecznie musiał być różowy, o kolorze drugiego mogłam sama zadecydować, miałam też pełną dowolność jak bukiety będą wyglądać - kto nie kocha takich zamówień ;) 
Drugi bukiet zrobiłam w kolorze chabrowym, zarówno kwiatki jak i otoczkę bukietu. Różyczki owinęłam białym tiulem, a zdrapki robią tutaj za listki, specjalnie kupowałam więc zielone. Całość
owinęłam w bibułę i ozdobny papier oraz celofan, a pomiędzy kwiatkami dodałam jeszcze błyszczący niebieski sznureczek, wpięłam także na patyczkach drewienka, dwa splecione serduszka i napis "W dniu ślubu". Tak prezentuje się cały bukiet:



Poniżej bukiet różowy, tutaj wymogiem miał być wpięty rower jako, że para młoda jest zapalonymi rowerzystami, w zasadzie nie różni się od tego niebieskiego.




Zarówno niebieski jak i różowy bukiet składa się z 15 różyczek robionych własnoręcznie ze wstążki. Poniżej zdjęcia jeszcze z produkcji kwiatków.



Bukiety zgłaszam na wyzwanie Bożeny w art-piaskownicy o temacie kwiaty - klik, wszystkich chętnych zaproszę jeszcze do udziału, jeszcze macie czas aby coś stworzyć.



A tutaj jeszcze zdjęcie mojego pierwszego, pierwszego bukietu ;)


6 komentarzy:

  1. Wspaniałe bukiety.:) Czy mogłabym prosić o link do filmiku? Pozdrawiam Kamilko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Filmik znajdziesz tutaj: https://www.facebook.com/crochetandknittingvideos/videos/218217585434267/

      Usuń
  2. Fantastyczne bukiety.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe bukiety.
    Przyznaję że te róże są zachwycające.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe bukiety!! To się nazywa kreatywność :) Pozdrawiam Kamilko!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kapitalny pomysł ze zdrapkowymi bukietami - pierwszy raz się z nim spotykam i ogromnie mi się podoba :) do tego bardzo fajnie skomponowane dzięki czemu wyglądają bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń