poniedziałek, 29 lipca 2019

Kartka z Iłowy, czyli moje nowe miejsce

Cześć Kochani!
Ostatni miesiąc był dla mnie i rodzinki ciężki, wyprowadziliśmy się około 230 km od naszego poprzedniego miejsca zamieszkania. Co się mogło przeciągnąć to się przeciągało i tak los chciał, że przez ostatni miesiąc miałam bardzo ograniczony dostęp do komputera, przez co trochę wszystko zaniedbałam, ale już wracam i powoli będę nadrabiać.


Dzisiaj chcę Wam pokazać zrobioną przeze mnie kartkę z Iłowy, czyli mojego obecnego miejsca zamieszkania i kilka zdjęć miejsca, które nie ukrywając, jest bardzo fotogeniczne. 
Kartkę zrobiłam pod wpływem wyzwania w art-piaskownicy, tyle że zrobiłam nie kartkę z wakacji, a kartkę z nowiutkiego miejsca na świecie,  poleci ona do mojej przyjaciółki, która została niestety w Poznaniu. Głównym elementem kartki jest zrobione przeze mnie zdjęcie centralnego miejsca w
parku, którym się ta mieścina szczyci, czyli bram księżycowych.


Po prawej stronie dodałam wycięty totem z nazwą miejscowości, jest on rzeźbiony i malowany z obu stron na wesołe, żywe barwy. Dół kartki wycięłam dziurkaczem ozdobnym i dodałam trochę kryształków.  Karteczkę oczywiście zgłaszam na wspomniane wcześniej wyzwanie. 
A teraz kilka widoczków z tego cudownego miejsca, które jest aż 5 minut od mojego domu. 


Powyżej ujęcie z parku, poniżej bramy księżycowe w ogrodzie chińskim.





 Tutaj jesteśmy już poza granicami parku, ale nadal w Iłowie, nie mogę się doczekać dalszego zwiedzania.


Poniżej jeszcze banerek wyzwania.


Pa Kochani :*

10 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :) A i miejsce przepiękne, jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie trochę tak, na pewno spora odmiana po Poznaniu.

      Usuń
  2. Kamilko, życzę Wam cudownych chwil w nowym miejscu i wspanialych inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe miejsce, nigdy tam nie byłam :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam kiedyś przy jakiejś okazji wpaść, czas tutaj płynie zupełnie inaczej :)

      Usuń
  4. Ciekawa praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń