niedziela, 15 września 2019

Album steampunk

Cześć Wszystkim!

Dzisiaj pokarzę Wam kolejny zrobiony przeze mnie album, który tworzyłam po troszeczku, tu strona, tam strona i tak oto powstał.


Album ma być prezentem dla pewnego Pana, który lubi nie tylko zdjęcia ale także gry wideo. Ponieważ nie znam ulubionego stylu ani preferencji, to postanowiłam zostać w męskiej tematyce brązów, trybików i zegarów czyli w stylu steampunk. Album jest niewielki, pomieści od 20 do 22 zdjęć, myślę jednak, że będzie to dobry upominek. 
Poniżej strona numer jeden, po lewej z miejscem na zdjęcie a także kieszonką na jakąś notatkę, po
prawej miejsce na dwa kolejne zdjęcia.



Strona numer dwa, po lewej z otwierana kieszonka gdzie zmieszczą się dwa zdjęcia, po prawej bazy pod dwa kolejne.



Strona numer trzy po lewej ma miejsce na notatki, może jakieś daty czy "złote myśli", po prawej książeczka z miejscem na sześć zdjęć.




Strona numer cztery, po lewej na kieszonce dodałam mały joypad w nawiązaniu do gier wideo, w kieszonce jest miejsce i na zdjęcie i na notatkę. Po prawej bazy na dwa zdjęcia wraz z kartą na notatkę.



Ostatnia strona piąta po lewej otwierana kieszonka na dwa zdjęcia, po prawej otwierane zakładki na dwa kolejne zdjęcia. W środku tag na notatkę albo po jego wyjęciu miejsce na kolejne zdjęcie.



No i tył albumu.


Właściwie na każdej stronie przewija się motyw zegarów, który idealnie pasuje do albumu w którym znajdą się zdjęcia wspaniałych chwil.  Dodane joypady i roboty mają nieco bardziej spersonalizować album.

Do stworzenia albumu użyłam kolekcji papierków Stamperia - Voyages Fantastiques, są naprawdę wspaniałe i świetnie się z nimi pracuje, na pewno jeszcze je zakupię. Wykorzystałam także kilka stron z zestawu papierków Rosie's studio(tło okładki i tył, oraz bazy na pierwszej i drugiej stronie), do tego wszystkiego dodałam jeszcze stemple My Paper World w steampunkowym stylu.

Jest to mój trzeci album i z pewnością się wkręciłam w ich tworzenie, także ten styl jest dla mnie nowy jeśli idzie o papierki, mam jednak nadzieję, że się spodoba.

Album zgłaszam na dwa wyzwania:

-Art-Piaskownica - Style: steampunk


- Szuflada - Zegar



Na dzisiaj to tyle, pozdrawiam Wszystkich cieplutko :* 

11 komentarzy:

  1. Cudowny album 😍 Dziękuję za udział w moim wyzwaniu na blogu Szuflada. 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album Kamilko! Wspaniałe, męskie motywy i kolory! Powodzenia w zabawach :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały album, z pewnością spodoba się obdarowanemu :) Styl trochę nie mój, ale ogromnie mi się podoba. Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że się nie mylisz i że się spodoba. Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  4. Super albumik! Dziękujemy za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super album! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Альбом - супер! Изумительно выдержан в стиле стимпанк! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ależ mi się ten album podoba, dokładnie trafia w moje gusta kolorystyczne i w zainteresowania. Świetny jest! Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycający, przyznam szczerze, że takiego jeszcze nie widziałam. Brawo Kamilko za to cudo❤❤❤

    OdpowiedzUsuń