piątek, 6 maja 2022

Odrobina wiosennej radości w motylim wydaniu

 Witajcie Kochani :) 

Wreszcie mamy wiosnę i ciepełko, jak mi tego brakowało, wszystkich tych kolorów, zwierzaczków i słoneczka. Na szczęście zimowe ciuszki już można pochować i powyciągać wiosenne akcesoria ;) 

A jak już o wiosennych akcesoriach mówimy, odczuwałam ostatnio potrzebę jakiejś kolorowej nowej biżuterii, chciałam stworzyć coś wesołego i widocznego, z małą podpowiedzią przyszło wyzwanie w szufladzie gdzie obecny temat to "z zielonym". Zieleń na mnie to zawsze tylko taka butelkowa, w innej

nie wyglądam dobrze, ale uznałam że może jakiś dodatek w żywszym odcieniu da radę i tak oto powstały kolczyki motylki.


I wielkie dla mnie zaskoczenie - czuję się w nich świetnie, są delikatne i pięknie się mienią, co zresztą widać na zdjęciach. 






To druga odsłona motylkowych kolczyków, pierwsze w niebieskim kolorze i o nieco innym wyglądzie powstały aż 4 lata temu, możecie je zobaczyć w tym poście.

I jeszcze banerek wyzwania w szufladzie, na które lecą moje motylki.


3 komentarze:

  1. Piękne, wiosenne kolczyki z motylami.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie witamy w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne motylki. Przeurocze są i bardzo Ci w nich do twarzy :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń