poniedziałek, 5 lutego 2018

Zegarek i naprawiona bransoletka

Cześć!
Jakiś czas temu kupiłam taki oto zegarek jak na poniższym zdjęciu.


Kupiłam go za zawrotną sumę 2 złotych w lumpeksie. Zegarek nie chodził i miał rozwaloną bransoletkę, ale tak mi się spodobał, że postanowiłam zaryzykować kupno. Urzekł mnie ten blask kryształków a jak przystało na rękodzielnika, nie mogła mnie odstraszyć popsuta bransoletka. Na szczęście okazało się, że zegarek działa, zwyczajnie bateria była do wymiany, a pasek, to przecież tylko pasek. Spodobały mi się kolorystycznie kryształki z popsutej bransoletki, ale nie miałam takich
samych a podobnych miałam za mało, dlatego zegarek trochę poleżał, aż się wkurzyłam i zabrałam do roboty. W jednej z wielu paczek z pasartu znalazłam hematyty w idealnym kolorze, w międzyczasie musiałam zamówić nawet nie wiedząc, że takie potrzebuję, wyrzuciłam metalowe przekładki bo były brzydkie, zresztą większość po jakimś czasie się taka robi i nie chciałam za chwilę musieć wymieniać znowu całości.


Dodałam więc hematyty, z dwoma dziurkami, w dwóch miejscach i tak zostawiłam. 



Tak się prezentuje po naprawie.


Na dziś to tyle, zmykam a Wy trzymajcie się cieplutko :*

23 komentarze:

  1. Wygląda pięknie i podoba mi się twoja skromniejsza wersja tej bransolety. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyszło! Obecny wygląd zegarka podoba mi się jeszcze bardziej niż oryginał - do tego odświeżony, naprawiony prezentuje się genialnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszedł ten nowy pasek :) Zegarek przed przeróbką zupełnie mi się nie podoba, zrobiłaś z niego prawdziwe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja :) Jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli osoba, która cieszyła się nim przed Tobą zobaczyła ten zegarek teraz to chyba coś by ją trafiło :) Teraz wygląda dużo lepiej bez metalowych przekładek - świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał, dzięki wielkie za taki komplement :D Bardzo się cieszę, że nie tylko mi się podoba.

      Usuń
  6. Pomysłowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle wyszedł i w sumie to fajny pomysł połączenia biżuteria z czymś pożytecznym :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubtelny i delikatny a jednocześnie taki kolorowy. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rozwiązanie :) piękny

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rozwiązanie :) piękny

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest świetny pomysł 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie dobry zakup, z potencjałem

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna alternatywa dla nudnego paska

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowita pomysłowość. Drugie życie starego zegarka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie zreaktywowany zegarek :) I jaki świetny efekt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki wielkie za miłe słowa, ogromnie się cieszę, że Wam się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń