środa, 31 stycznia 2018

Bransoletki z jadeitu i sodalitu oraz wygrana paczka niespodzianka

Cześć! 
Trochę mnie ostatnio nie było, ani tutaj ani u Was, za co przepraszam i obiecuję nadrobić zaległości. 😊 Zostały jeszcze trzy egzaminy i wreszcie koniec sesji, zaczynamy kolejny semestr, przez co będę miała więcej czasu żeby w Was bywać.


Dzisiaj paczka niespodzianka za udział w wyzwaniu, oraz dwie bransoletki, które zagubiły się z zeszłego roku i jeszcze nie zostały opublikowane, więc wrzucam je teraz. Pierwsza powstała przy tworzeniu bransoletki żółto-szarej - o tej, zamarzyła mi się taka w innej kolorystyce więc zrobiłam
niebieską.



No i druga w kolorze szaro niebieskim z dodatkiem koloru złotego.




Obie bransoletki są z jadeitu i sodalitu ze sklepu pasart.pl,

No i koniecznie muszę się pochwalić cudowną paczką niespodzianką, którą dostałam od Zębianki za udział w wyzwaniu art-piaskownicy - Japonia za moją Japoneczkę, jeśli jej nie widzieliście to koniecznie kliknijcie tutaj - klik. Bardzo Ci dziękuję Joanno za taką niespodziankę, z całą pewnością wykorzystam takie piękne przydasie 😃



Pozdrawiam cieplutko :*

4 komentarze:

  1. Obie bransoletki są genialne, chociaż troszkę bardziej ta druga do mnie przemawia przez kolorystykę, czysta elegancja. :D
    Powodzenia z resztą sesji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jeszcze dwa egzaminy i też będę miała trochę więcej czasu ;) Trzymam kciuki za Twoje!
    Bransoletki piękne, ale też preferuję drugą - to całkiem "moje" kolory :) Gratuluję paczuchy i czekam, co z niej stworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :)
    A bransoletki bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie kolory! pieknie sie prezentuja bransoletki :*

    OdpowiedzUsuń