niedziela, 12 maja 2019

Kartka na Dzień Mamy

Cześć Wszystkim!
Maj już w pełni, więc trzeba pomyśleć o kartce na Dzień Matki. Ostatnio w odstawkę poszły u mnie koraliki i wełenka, za to na pierwszy plan wysunęły się papierki, powstaje więc więcej albumów i kartek na różne okazje. 


Dzisiaj pokarzę Wam kartkę, którą zrobiłam na dzień Mamy. Po albumach, które zrobiłam(pokazałam na razie tylko ten) natchnęło mnie na nieco inny wzór kartki, który widzicie na zdjęciach. Jeśli na nie klikniecie to się powiększą 😉 Kartkę zrobiłam w kolorach fioletu z motywem kwiatów, zawiązywaną na sznureczek. Robiłam ją dzięki wyzwaniu w art-piaskownicy - kartka dla Mamy i/lub Taty + napis, w którym sponsorem jest sklep ITD Collection. Gdyby nie to wyzwanie pewnie
przypomniałabym sobie o tym dniu w ostatnim momencie i musiałabym robić coś na szybko, a tak miałam chwilę żeby przemyśleć co dokładnie chcę stworzyć.


Kartka otwiera się w sposób, który widzicie poniżej.


A w środku wkleiłam taką kartkę z miejscem na życzenia.


No i jeszcze jedno zdjęcie kartki zamkniętej.


Pracę zgłaszam oczywiście na wyzwanie art-piaskownicy:


Oraz na wyzwanie studio 75:


Pozdrawiam Wszystkich cieplutko :*

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Kamilko.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ta kartka jest piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka, mamie na pewno się spodoba. Masz talent do papierowych kompozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza karteczka, dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio75:)

    OdpowiedzUsuń