poniedziałek, 17 września 2018

Chusta na obręczy dziewiarskiej

Cześć!
Tak, wiem - wpadłam na całego z tymi obręczami, ale zbliża się jesień, a nie jest to moja ulubiona pora roku, więc ratuję sobie humor w ten właśnie sposób.


 Tak więc tym razem na obręczy dziewiarskiej zrobiłam ażurową chustę z pięknej kolorowej wełenki, w kolorach takich jesiennych.  Bardzo szybko się ją robiło i rozpoczętą mam już drugą w kolorze bardziej niebieskim. W planach mam też czapki, ale spokojnie, w najbliższej kolejce mam Wam do
pokazania też kilka biżuteryjnych rzeczy, więc nie zanudzę Was samymi wełnianymi pracami.


 Chustę oczywiście można nosić na różne sposoby, mimo, że taka delikatna to przyznać trzeba, że grzeje ;)


Modelką tym razem została moja kochana mamusia, na której bloga też Was zapraszam o tutaj.

Pozdrowienia dla Wszystkich :*

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna :) Wygląda na ciepłą

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest nieco ażurowa czego nie widać, ale faktycznie całkiem ładnie grzeje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jak na obręczy okrągłej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosto :) Podsyłam tutorial na nią: https://www.youtube.com/watch?v=qGPZ1QujqcU&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0BDR3s74MDAZQy8EfQNXutiwYwkfzXBd6Uzj8tKzqF2KZIZw089OD0LgI

      Usuń