piątek, 19 listopada 2021

Album świąteczny

Witam wszystkich cieplutko :*

Wpadam dzisiaj z nowym albumem, tym razem świątecznym, bo w końcu święta już za chwilę. Album zrobiłam z papierów ze sklepu Action i przyznam, że się zakochałam, koniecznie muszę dorwać jeszcze ten bloczek, ta krateczka mnie zauroczyła, motywy do wycinania są cudowne i pracowało się z nimi bardzo łatwo. 


Jako że w tej czerwonej kratce się zakochałam wykorzystywałam ją gdzie tylko mogłam, w tym na samej okładce, jest w niej coś takiego że od razu czuję święta. Album jest dość rozbudowany, pomieści 50 zdjęć formatu 10x15cm i można dodać około 20 dodatkowych w kopercie na ostatniej stronie. 




W albumie są liczne klapeczki i skrytki a także nowość dla mnie czyli wodospad dynamiczny.








Album robiłam z myślą o wyzwaniu w szufladzie gdzie tematem jest właśnie kratka więc i tam go wrzucam. 


A co tam u Was? Czujecie już święta? 

Pozdrawiam cieplutko :* 

3 komentarze:

  1. Piękny i nastrojowy. Moje świąteczne kolorki :). Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny świąteczny album. Super kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń