czwartek, 15 kwietnia 2021

Leśny sierp księżyca - ozdoba na ścianę

 Cześć!

Kilka prac czeka na publikację, więc w najbliższych dniach będzie się tu działo, a na pierwszy ogień idzie sierp księżyca w leśnym wydaniu dzięki wyzwaniu w Art piaskownicy - Tajemnice lasu.


Jak tytuł wskazuje przenosimy się do lasu szukać tajemnic, a to co zawsze kojarzy mi się z lasem to księżyc - wiecie te widoczki i piękne zdjęcia lasu w nocy z księżycem przebijającym zza drzew... no cudo.  Szybko znalazłam więc pomysł na to co chcę zrobić, a kilka dni wcześniej przyszła do mnie paczka z potrzebnymi materiałami, które miały iść do czegoś innego ale ciii... 
Mam to szczęście, że las jest niedaleko mojego domu w sam raz na dłuższy spacer aby poszukać materiałów, które świetnie uzupełniają tą pracę. Pozbierałam szyszek, trochę kory i kawałków drewna, trochę gałązek, iglaków i piórek, dodałam mech, grzybki, kamienie i kryształki wygrzebane z koralikowych czeluści, a także stary naszyjnik którego zawieszka przypomina mi powierzchnię księżyca, na koniec dodałam zawieszkę drzewa. 





Całość prezentuje się jak widzicie, przyznam że robienie tej ozdoby to była frajda, no i musiałam odwiedzić las dwukrotnie, raz aby nazbierać materiałów i raz aby zrobić zdjęcia, więc pooddychałam innym powietrzem i to była czysta przyjemność. 




No i to właściwie tyle, dajcie znać jak Wam się podoba moja praca, a na koniec podrzucam banerek zabawy:



10 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca :D Przepięknie naturalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, natury w tej pracy jest najwięcej jak się dało :)

      Usuń
  2. Piękna ozdoba! Dziękuję za udział w leśnym wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczna paca z niesamowicie leśnym klimatem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny! mech zawsze zachwyca, a w Twojej kompozycji prezentuje się wyjątkowo pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też bardzo podziwiam prace z wykorzystaniem mchu, wspaniały klimat można dzięki niemu uzyskać.

      Usuń