czwartek, 10 grudnia 2020

Vlogmas 2020 z Asią Szulik czyli kilka nowości

 Cześć Kochani!

Kolejne nowości wpadły na mój warsztat dzięki Asi Szulik, która zorganizowała coś takiego jak Vlogmas 2020. Przyznam, że pierwsze spotkałam się z czym takim, więc z tym większą ciekawością biorę udział w zabawie, w końcu tak miło codziennie coś sobie porobić w dobrym towarzystwie, nawet jeśli tylko wirtualnym. 


Pierwszą pracą jaką zrobiłam jest notesik na karteczki samoprzylepne, projekt mnie tak bardzo zauroczył, że czym prędzej leciałam do sklepu bo takowych nie miałam. Notesik robi się tak baaardzo prosto i tak przyjemnie, że sama nie wierzę. Karteczki dostałam akurat kwadratowe ale dzięki temu w

sam raz pasowały mi na resztówkę papierów jaka mi została z kolekcji Winter Tree - UHK Gallery.


 A tak prezentuje się środek:

Mega proste i przyjemne w robieniu, polecam każdemu ;) 

Tutaj zostawiam link do filmiku Asi:

https://www.youtube.com/watch?v=rQJYtZwxFmU


Zrobiłam nie tylko to :P Powstały także moje pierwsze papierowe poinsencje z papieru, barwiłam je zgodnie z instrukcją Asi tuszem Distress - na szczęście dopiero co kupiłam sobie czerwony, bo byłaby wtopa.

Wyszły tak:



Przy tworzeniu karteczek z ich udziałem dodałam jeszcze brokatu żeby pięknie się mieniły, jak na pierwszy raz chyba nie jest źle. W planach mam jeszcze zrobienie takich z pianki ale nie wiem czy się w tym roku wyrobię. Poniżej proces produkcyjny


A tutaj już na kartkach, pierwszą sztalugową już widzieliście w poprzednim poście

A tutaj kartka robiona na 3 urodziny Craft O'Clock, która na blogu jeszcze nie debiutowała. :) 


Tutaj wrzucam link do filmiku Asi z kwiatuszkami: 


Na dzisiaj myślę, że starczy, mam jeszcze kilka nowości ale muszę zrobić im zdjęcia, wszystko ostatnio u mnie gotowe ale ze zdjęciami jest dramat :P 

Ściskam mocno :* 

2 komentarze:

  1. Śliczności powstają u Ciebie Kamilko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. same śliczności! piękne efekty miłej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń